Werving & Selectie

Ben je op zoek naar een ervaren officemanager, (directie)secretaresse, managementassistent of personal assistent die je bedrijf écht kan ondersteunen? Officemanager.nl is dé specialist voor het invullen van al je ondersteunende kantoor functies. Wij vinden die ene professional die het verschil kan maken!  Zoek je iemand voor een tijdelijke functie of wil flexibel inhuren? Denk dan aan een detacheringsconstructie (met optie tot overname) of freelance professional

Specialist op het vakgebied

Onze recruiters hebben veelal zélf jarenlang gewerkt in ondersteunende functies. Zij kennen het vak en weten welke competenties hiervoor nodig zijn. Zij weten goede kandidaten aan zich te binden en maken de perfecte match met jullie vacature! Door onze sterke merknaam en online positie weten wij goede kandidaten aan te trekken.   

Recruitmentproces

Wij leggen hier stap voor stap uit hoe wij te werk gaan om de perfecte match voor jouw bedrijf te maken. 

Kosten Werving- & Selectie

De werving- & selectiefee bedraagt 20% van het bruto jaarsalaris (o.b.v. 40-uur) inclusief vakantiegeld, te voldoen na het behalen van de proeftijd.  

Opstartkosten recruitmentproces 

Om het recruitmentproces op te starten en de begeleiden, investeren wij tijd en marketingbudget in jullie vacature. Om er voor te zorgen dat een deel van de kosten gedekt zijn, vragen we opstartfee voor de start van de wervingsprocedure.

Wij hanteren een opstartfee van € 1.500,- per opdracht. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de factuur die volgt na een succesvolle plaatsing.

Waarom Officemanager.nl?

  • Specialist: onze naam zegt het al. Office ondersteunende functies is ons specialisme.  

  • Persoonlijk: snel schakelen met je persoonlijke accountmanager.

  • Tijdbesparend: wij nemen je al het recruitment werk van A tot Z uit handen.

  • Snelheid: binnen 6 weken de vacature ingevuld.  

Volg ons op

Ontvang onze nieuwsbrief