Sollicitatieprocedure

De sollicitatieprocedure voor Officemanager bestaat uit 5 stappen:

1. Online inschrijven
2. Online solliciteren
3. Telefonisch interview
4. Intakegesprek
5. Sollicitatie bij de opdrachtgever

1. Online inschrijven

Nadat je jezelf online hebt ingeschreven ontvang je een bevestiging per e-mail. Op basis van dit profiel en de door jouw opgegeven werkvoorkeuren ontvang je relevante vacatures per e-mail.

2. Online solliciteren

Indien je een vacature ziet waarop je wilt solliciteren, kun je een e-mail sturen aan info@officemanager.nl. Je ontvangt meestal binnen 2 werkdagen een reactie op je sollicitatie.

3. Telefonisch interview

Indien jouw Cv en motivatiebrief aansluit op de functie-eisen, zal een recruiter van Officemanager.nl telefonisch contact opnemen om de vacature met je door te nemen. Na het telefonisch interview en het checken van je referenties kan hij / zij besluiten om je uit te nodigen voor een intakegesprek op een locatie bij jou in de buurt of via Skype/Facetime.

4. Intakegesprek

Tijdens het intakegesprek zal de recruiter de vacature verder met je doornemen en dieper ingaan op jouw Cv, motivatie, competenties en drijfveren. Een assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Indien je goed aansluit op het functieprofiel zullen wij je gaan voorstellen bij onze opdrachtgever.

5. Sollicitatie bij de opdrachtgever

Tijdens het sollicitatiegesprek bij de opdrachtgever is het vooral van belang dat er een "klik" is tussen jou en je toekomstige werkgever. Indien dat het geval is, kun je vaak snel aan de slag. Officemanager.nl zorgt voor je arbeidsovereenkomst, uitbetaling van je salaris en andere praktische zaken.